Man blir lite irriterad..

Idag på rasten så sitter jag och mina kompisar på årskursen och tar detlite lungt, och sen plötsligt : BRANDLARM!
Larmet går och alla börjar freaka out, som tur vad så satt jag med mina saker i knät så jag behövde bara tamin jacka och gå ner. Alla andra på årskursen sprang runt och hämtade grejor i skåpen och sånt. I trappan så kom jag btw på att jag hade glömt mina nycklar däruppe. Så jag hoppades innerligt på att det inte var en riktig brand....
För det luktade lite rök på något plan.  (Bara riktigt lite)
Så då står man ute på skolgården och fryser i (15 min?) vad som känns som en evighet, och när man får komma in igen så visar det sig att en lärare hade bränt ett korvbröd i mikron så det hade börjat komma ut rök från mikron som hade satt igång brandlarmet. !!!!! Jag menar först tycker man att det är lite komiskt, sen blir man irriterad för att det var anledningen att man började frysa.
Men det var ju ganska komiskt. Ett korvbröd? Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback