Snöstorm?

Var det hallucination eller var det snöstorm idag? Om svaret är ja så är jag officiellt trött på vintern.
Det ska inte vara snö.... I APRIL!!
Jag menar vi har årstider för att visa när vintern slutar och våren börjar t.ex.
Men hur ska man kunna ta nytta av det om de inte stämmer??!!?
Det är April för Guds skull, det ska vara vår inte vinter.
Men nu är det superskönt väder ute. Jag gillar när det är sådär frisk luft men inte blåsigt. Det känns så.. Uppiggande på något sätt.

Annars så kollade jag på Legally Blond för ett tag sen, men hann inte se klart den för vi åkte till min kusin. Farmor är här också så det blir en liten minisläktträff ;)
Nu myser jag i kussens säng med te och musik :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback