Maintenant commence le concours Eurovision de la chanson!

Haha, det är franska för nu börjar melodifestivalen. 😄
Nu börjar det,alltså det har redan börjat men ändå...
Inte de bästa bidragen idag kanske, vet inte ens vilka sångarna är...
Förutom perreli( som jag inte gillar) danny(som jag inte stormgillar) och Lisa som jag gillar och håller på. Jag har inte hört hennes låt men skitsamma....
Idag blev det pizza till middag, muuumms! Annars så har jag joggat lite, geekat Vampire Diaries på datorn, och saknat sommaren.. Men det är bra att sommaren inte är här än, jag har typ ingen bikini som passar och jag har inte tillräckligt snygg rumpa för att se bra ut i en,så sommaren får komma när jag är redo. Haha😊😉
Min mamma och pappa undrar nog var jag är nu, så pussi på er.
Ps. Detta var ett långt inlägg, jag vet men jag hade mycket att skriva antar jag.Ds. Ps2. Jag saknar sommaren såå mycket, speciellt mina vänner Mandis, Lollo, Hanna och Emman! Älskar er alla!! Btw: Checka in Hannas blogg, äger, http://www.Hanna98.bloggplatsen.se">www.Hanna98.bloggplatsen.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback