Jag visar er väl listan i alla fall ;)

Som sagt så har jag typ en hel lista med saker som jag vill skaffa till sommaren!
Här kommer liten del av den:
1. Solglasögon! Jag vill helst ha Raybans men de kostar så himlanskt mycket så fake funkar det med ;) Annars så vill jag ha färgade solglasögon, alltid älskat de med möster!
2. Solhattar är också väldigt viktigt! Helst riktigt stora med vanlig ljusbrun färg, eller lite mindre fast i svart eller någon annan färg :)
Detta är precis en sån jag vill ha. Helst precis den som är på bilden <3 så snygg.

3. SKOR!!!!!! Även fast det är sommar betyder inte det att skohyllan ska stå tom. Skor är 1 av mina favvoassesoarer och jag måste säga, att det finns för många bra bilder för att ladda upp här!
Och kom ihåg!!! Till sommaren är klara färger snyggast.
4. Väskor kan bli användbart, speciellt vid stranden eller om du ska någonstans på en miniresa till någonstans nära. Mina favoriter är dessa sorts väskor:
Dessa "säckväskor" som jag kallar dem.                           Typiska strandväskor, de måste man ju bara älska!
Jag älskar mönstret från den här! ( Den är från C&A ) Ibland så kan ju normalt och vanligt också vara snyggt.

5. Bikinis såklart! Men också (jag vet inte vad de heter) såna här som koftor som man lägger över, i ett tunt material. Älskar såna, jag måste ha en sån! Här kommer en bild om ni inte fattar vad jag menar: (ps. om ni vet vad de heter så skriv gärna)
Bilden längst upp till vänster. Vad heter det?


Det var en bit av min lista ;)
Ni får väl se resten någon annan gång.
Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback