JC= trevlig människa

Hej igen!
Filmen var ganska bra! Den var i 3D också vilket jag inte visste, men det gjorde det bara ännu bättre!
Haha det var en person med i filmen som jag bara älskade, det var den här pappan som hade tagit dom dit dom ville med hans helikopter( kolla på trailern så fattar ni) , jag bara älskade honom, han var på ett sätt lik min pappa för han gjorde liksom vad som helst för sin dotter, och då menar jag verkligen vad som helst, så jag älskar honom, jag svär det kommer ni också göra om ni ser filmen vilket ni måste göra. Nästa gång jag går på bio ska jag nog se Hugo Cabret. Jag har läst boken och filmen verkar bra såå....

Efter filmen så gick vi i alla fall till JC, TOPSHOP, och Hollister.
Hollister har världens sötaste klänning för 560 kr som jag måste köpa!!!! Älska<3
TOPSHOP har världens finaste byxor och andra kläder, väskor, och toppar. Hittade den här söta blå och vitrandiga toppen som är så söt på ryggen.
Men jag hade bara presentkort på JC så jag köpte ett par jeans där istället, 500kr precis som mitt presentkort var värt!
Nu ska jag och min familj till min kusin och fira hans födelsedag, snacka om lång dag, han fyller 10 tror jag.......
Aja, jag kommer ändå bara ligga i soffan och halvsova så trött är jag.

Ps. Ni vet det där jag sa förut om att personal inte är lika trevliga i Stockholm som i Norrköping, asså det var visst inte helt sant.... Killen på JC var übergullig. Han hjälpte mig tills jag hittade jeans vilket är jävligt svårt för mig. Men erkänn, de flesta människor som jobbar är ganska trötta och sura, så då blir man så glad när man träffar någon som han. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback