Mitt ben cp:ar

Jag har skitont i mitt ben.... Min mamma säger att det är en muskelknut och min tränare säger att det är en sträckning och jag vet inte om det är samma sak eller om det ens är något av det.
Lite annan fakta som är värd att skriva: Det är tisdag! (bajjjjjjjjsss) Jag hatar verkligen tisdagar. Vi går i skolan till 16:00 och ändå så har vi inga roliga lektioner, måndagar är ungefär likadant fast då slutar vi halv 4 så det är lite bättre.
Men imorgon är det Onsdag! Och då har vi slöjd och jag ska göra klart mammas födelsedagspresent, det är ett kakfat som är rosa och grönt. Jag lägger ut en bild på det när det blir klart.
Nu finns det inte så mycket mer att skriva om så pözzpöz (har inte sagt det på länge känns det som, känns skönt att säga det igen! :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback