Nyår!

Ja, nu är släkten här och firar persiskt nyår! Det var några veckor sen men firandet har liksom aldrig blivit av.

-

Igår så var jag i bokhandeln och köpte dessa fina böcker: Fatta eld, och Revolt. De två andra böckerna i Hungerspelenserien :D
Älskar de böckerna!
De är så spännande, jag har nästan läst klart bok 2 Fatta eld och sen är det bara revolt kvar :(
Ni vet när man hittar en jättebra bok som har typ allt och man liksom sitter där och önskar att boken aldrig ska ta slut? Men självklart så finns det ett slut... Och så finns det ett slut på SISTA boken... Och då är det slut, helt slut. Så känner jag nu. Jag tänker som att, LÄS INTE MER! Men jag klarar det i 5 högst 10min innan jag börjar läsa i alla fall eftersom boken är så jävla bra! <3
Och så sen så när jag hade läst första boken tänkte jag liksom att det inte går att andra boken kommer vara bättre, men den är lika bra som den första! Hur det nu än går?
Jag vet inte om jag gillar den första eller andra mest men jag vet att det är de BÄSTA böckerna jag har läst, någonsin.
Nu undrar min mamma säker var jag är någonstans, jag har skrivit i evigheter, så jag måste kila iväg till familjen ;)
Pözz på er och Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback