Prov= osocialt pluggande= dör i förtid...

Guuuud varför existerar prov?
Jag har musikprov på tisdag och jag måste verkligen plugga klart. Jag kommer dö av brist på socialitet....
Sen har jag 2 matteprov samma vecka, och ett Svenska prov veckan efter det. På Onsdag har vi också det hör projektet: Operation Dagsverket , så jag tror jag ska gå ut med hundar till familjer i vårat hus. Bor 2 hundar här så det kommer nog funka! Hoppas jag...

Idag är det melodifestivalen, final!
Vilka håller ni på? Hm?
Jag håller definitivt på Ulrik Münter!
Eller Loreen...
Det är detta som är jobbigt.
Loreen har en låt och röst som kommer vinna Eurovision om hon vinner nu.
Men grejen är att jag är inte säker på om resten av Sverige ser det.
Så om jag ska säga den som jag håller på: Ulrik. Om jag ska säga den som har störst chans i Eurovision: Loreen.
Vad tycker ni?
Skriv eran favorit, och sen den ni tror har störst chans i Eurovision i kommentarfältet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback