Hår?

Jag älskar att ha olika frisyrer, jag gör inte så mycket med det men det vill jag ändra på!
Till sommar så tänkte jag att jag ville klippa mig på ett helt nytt sätt! Jag har redan haft axelkort så nu vill jag ha kvar mitt ganska långa hår.
Här kommer några förslag:
Lugg! Jag älskar lugg! På vissa är det jättesnyggt, frågan är bara om det är det på mig?
Jag tycker att det snyggaste är lång och fyllig lugg, det är flirtigt och snyggt. Man ska nog akta sig för att ha en för tunn lugg. Det blir inte alltid snyggt....
Uppklippt. Det är snyggt att ha uppklipt, speciellt om man har lugg till det! Det blir så snyggt!! Men man behöver inte ha det, det blir fint i alla fall. Det spelar ingen roll om det är kort eller långt det blir snyggt vare sig.
HJÄLP MIG! JAG HAR INGEN ANING OM VAD JAG VILL! Antingen lugg, uppklippt, eller lugg och uppklippt som på bild nr.2. ???????? VAD TYCKER NI?!

Kommentarer
Hanna säger:

Du passar nog i alla frisyrer! Vilket jag inte gör har jag märkt... :D

http://loveontop.bloggplatsen.se/

2012-03-23 | 20:00:03
Bloggadress: http://hanna98.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback