The Hunger Games!

Jag har precis varit på bio med Bianca och Alex och sett The Hunger Games, och jag skojar inte när jag säger att det var den bästa film som jag har sett i mitt liv.
För det är helt sant. Den var så sorglig vissa delar att jag fick en klump i halsen, ni vet en sån man får när man snart kommer att börja gråta?
Ni som inte sett den MÅSTE se den!
Om jag ska ge den en rankning på 10, så får den typ 1000000.
Det var en gång som en kille hade dött, och när människor har dött så visar de bilder av vem det var under kvällen, och när hans bild visades upp på himlen så sa hela salongen "nej!!!" typ exakt samtidigt!

Jag kommer seriöst att dö i väntan på nästa film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback