Hejsan Hoppsan!

Jaha här sitter man och pluggar till Svenska provet imorgon....
Någon som har en aning om vad possesiva pronomen är?!?!
Idag gjorde vi teaterövningar på Retoriken. Det var skitkul!
Vi skulle liksom improvisera och när vi i våran klass improviserar så skrattar alla. HAHA.
När jag kom hem så var städerskan här och det är jättefint!
Inte för att ni bryr er så mycket men jag kommer inte på ngt att skriva...
Tänkte bara lägga till en liten sak:
VECKANS BLOGG! (Jag har bara valt en blogg på nätet som jag gillar bara så att ni vet. Om ni vill att ni ska bli veckans blogg så är det bara att länka eran blogg som en kommentar i vilket inlägg som helst.)
Veckans blogg är i alla fall min kompis Sofias blogg! http://dendarsofia.blogg.se
Kolla in den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback