Sorry för den dåliga uppdateringen:(

Jag är på landet nu och är med min bror och syssling Skipper som har kommit hit från Holland med sin mamma.
Vi har spelat fotboll i evigheeeter nu och det är jättesoligt och varmt, ( jag kommer att ha fått lite färg när jag kommer hem i alla fall, kommer inte vara en liten blekfis) jag kan säga såhär, jag måste verkligen ta en dusch ikväll. ;)
Mandis och Lollo är här också!!!

Först spelade vi fotboll tjejerna mot killarna, ni skulle ha sett oss, det kan nog inte räknas som riktig fotboll....😉😄😁
Sen så har vi ätit massor av chokladbollar och druckit saft och så.
Sist av allt (men inte roligast, fotbollen var roligare) så spelade vi Banka Bäver på studsmattan😜
HAHAHAHA mina händer är helt sööönder och våra kort också.
För er som inte vet vad BB är så är det ett kortspel (Ett väldigt brutalt kortspel)
som man vid vissa ögonblick ska försöka ta så många kort som möjligt av de som är i mitten. Ibland så rivs korten sönder och ibland händer, HAHA nej inte händer, men korten blir fler och fler eftersom man river dem i halvor.
Och om man är många blir det som en stor kris i mitten, ni fattar inte hur kul det är!!!
Ok ni som har spelat det kanske fattar men....

Imorgon så ska jag säga en liten sak, så titta in i morgon också😜😊😏


Kommentarer
~ L I N N ~ säger:

Det är ingen app, redigerat den på datorn :)

2012-04-30 | 17:08:16
Bloggadress: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback