Uppdatering av mitt liv på landet ;)

Igår när vi kom hit så märkte vi en väldigt konstig sak, det var en hög med snö på marken och istappar i ett av träden. Allt på EN punkt.
Det visar sig att ett vattenrör har spruckit av kyla så det har sprutat ut vatten i flera dagar! Haha, som tur var så har vi inte vattenräkning på landet, vi har en egen brunn. :)
Annars skulle vi ha förlorat ganska mycket pengar.

Idag så sov jag till halv 12. (jag var allmänt trött igår) Sen så fick jag en frukost på salami mackor! Gjorda på min mormors goda hembakade bröd!
Resten av dagen har varit ganska slapp.
Jag gjorde nudlar till lunch, med kyckligsmak, jättegott. Jag har en kärlek till nudlar, jag menar vem har inte det?
Vi var i stan och hämtade mormors bil, och så handlade vi lite.
Jag fick ont i ryggen av att sitta i bilen så länge, så när vi kom hem så la jag mig i soffan och läste ur ett modemagasin.
Pappa kom hem med det från affären och jag hade inget att läsa.
Till middag blev det spaghetti med köttfärssås och sallad på sidan.
Det blev Chokladpudding till efterrätt! Mums fillibabba!

Nu värmer vi oss i brasans sken och jag och brorsan kollar på Alcatraz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback