Sista dagen & internet ;)

Jag har äntligen fått internet!
Men det ironiska är att det här är min sista dag i Grekland....
Men så att ni ska få lite smått och gott om hela min resa, så har jag kommit på iden att jag de kommande dagarna ska skriva om en dag i taget.
Så den första dagen ( antagligen på fredag eftersom jag kan va lite trött efter resan hem imorgon) kommer jag skriva om min första dag i greece, andra dagen skriver jag om dag nr.2 o.s.v....
Va tycks?
 
Jag är så deprimerad över att behöva lämna Grekland!
Här är så vackert och underbart så det är inte sant.
Har någon av er varit i Grekland?
I så fall var? Och hur var det där?
 
Ps. Jag är ledsen för att det inte kom några bilder, men det är problem med sidan,men jag kan lova er många många bilder när jag kommer hem till min vanliga dator
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback