Hemma igen!

I fredags var jag mamma och lillebroder på stan, alla är så trevliga i Norrköping!
All personal var så trevliga och snälla, det skulle inte någon personal i Stockholm göra. Aja, jag ville egentligen hitta vårskor och ett par skor som min kusse har. Skitsnygga, svarta kängliknande skor med klack. <3
Men jag hittade de inte, så jag köpte ett annat par skor istället.
Sen köpte jag ett par glasögon, super chic, och den här boken "Cirkeln". Hoppas att den är bra. :)
Vi köpte en sen födelsedagspresent till mormor också, en kräm från Body Shop, oliv, luktar riktigt gott, men jag föredrar min egna, samma slags kräm men magnolia. Luktar sommar och JAG SAKNAR SOMMAREN! På den Body Shop som vi var på så hade de små gulliga cupcakes med frosting i olika färger. Jättsöta. Jag tog en rosa, mamma tog en grön, och Daniel tog en blå. Dom var jättegoda!
Vi var på stan ganska länge men sen åkte vi hem vid kanske 5 med spårvagn. (I Norrköping så har dom spårvagn istället för tunnelbana och buss. Det är ju typ bara Stockholm som har tunnelbana i Sverige...)
Till middag blev det soppa och till efterrätt blir det glass med bär tror jag. Mumms!

Melodifestivalen: Tycker ni att rätt personer gick vidare? Kommentera här nere vad ni tycker!
Här kommer lite bilder på mormors hus. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback