I don't do mornings....

Så stod det på en nyckelring som jag hittade i nån affär, jag köpte den inte men jag tyckte texten stämde in på mig på pricken. 😊
Idag var jag tvungen att ställa klockan på halv 7 men jag kunde ha ställt den på 20 över om det inte vart för ett litet missöde igår....
Jobbigtjobbigtjobbigtjobbigt!
Hata morgonen!
Det är därför jag alltid går upp efter typ 11 på sommrarna. Det längsta jag någonsin sovit var väl typ kvart över ett. Haha det var min slapparedag säger vi 😁😜
Måste inte gå till skolan fören typ 35min så jag chillar.

Ps. Jag tänker så ställa upp med att hjälpa att hitta Joseph Kony. Gör det du också! Han måste hamna i fängelse, helst skulle jag vilja att han dog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback