Jag är en glömsk apa...

Hejhej...
Jag har haft gympa och såklart så glömde jag min inhalator..... Så jag mådde skitilla men jag fortsatte ändå.....
Vi har So nu och sen har JAG hemspråk..... Bajs:((((((💩
Jag har liksom inte tränat på min läxa, så jag kanske smiter ifrån det, kan skylla på alla mina prov nästa vecka, (3st) speciellt musikprovet som jag måste börja träna till. 👎👎👎
Men för säkerhets skull kanske jag ska plugga lite i alla fall..... ?
Nästa helg ska jag sova över hos de sötaste, bästa, underbaraste och skönaste människorna Ever. Mon chous Manda och Lollo.
Älskar er!
Älskar mina läsare med!


Kommentarer
daqqi säger:

äckelpottebajskorv att du glömde skiten o.O

2012-03-08 | 21:26:17
Sara säger:

Haha Daqqi, mmh jag är en liten bajskörv.

2012-03-09 | 07:50:56
Bloggadress: http://sarabyforghani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback