Kan man lita på någon i denna värld?

Jag blir så trött på alla som pratar skit om människor som man ser är "best friends forever" med. Det är så jobbigt att gå och tänka att en bästa ompis kanske sitter hemma hos en annan tjej och snackar skit om en!
Vi tjejer har nån sån där grej i oss så man måste liksom görat, men det är ju fel!
Guuuud jag saknar verkligen den gamla goda tiden när man alltid var lojala mot varandra, när man var vän med typ alla.... Typ i 1:an..... hahaha fasst ändå inte för det var jobbig tid för mig men ni fattar vad jag menar!
Hur vet man att en kompis är lojal?(kom inte på ngt bättre ord)
Jag har några få, och då menar jag väldig få, vänner som jag litar på fullt ut. Typ 5st.
Förut trodde jag at det var fler.Men jag har blivit "visare" på senaste tid, och jag känner mig så sviken av alla.
Guud vilket deprimerat inlägg men jag var tvungen att få det ur mig...
Imorrn blir det lite muntrare inlägg hoppas jag.
Kommentera vad ni tycker om det jag skrev. Hur vet man att en kompis är lojal?

Kommentarer
marwa säger:

Kul att du var med i tävlingen! Nu är vinnaren utsedd, checka in och se om det blev du! Om inte? Så kommer det finnas en ny chans imorgon :) Kram

2012-03-06 | 12:10:50
Bloggadress: http://marwalicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback