Lillabloggen

Jag fick tipset av min kompis att börja kolla på lillabloggen på youtube, så jag tänkte "ja jag kan ju kolla på vad det är för något" så man går in på youtube och klickar på ett klipp och så märker man 3 saker om sig själv.
1. Man bara älskar det.
2. Man måste lyssna på ens kompis väldigt mycket oftare.
3. Om man trott att man vart rolig så har man så jävla fel, vilket jag inte tror då för jag har absolut ingen humor ända gången jag får någon att skratta är när man har sagt något så tråkigt eller oroligt att det blir roligt.
Så jag tycker att ni borde kolla in sidan, han är faktiskt hilarious.
www.youtube.com/lillabloggen
Aja i alla fall så har jag ju väldigt ofta gått runt och sagt att jag vill att sommaren ska komma, men när jag tänker efter så kan inte sommaren komma än för jag har inga sommarkläder, bikinis eller något.... ALLS!
Så jag är i desperat behov av att köpa något, något sommrigt! Jag har länge viljat köpa en sommarklänning från hollister men jag har liksom inte pengarna så.....
Sen så vill jag ha en eller 2 solhattar och några scarfar att ha i håret eller så, jag måste också lära mig hur man gör inbakade flätor, hur det nu kommer att gå vet jag inte, antagligen inte så bra. ;)
Jag får panik, jag har liksom en lista, men den är för lång för att ha här men ändå så är den lång, och då undrar man ju direkt "Var ska jag få pengar ifrån?" Mitt svar är jag vet inte, faktiskt, grejen är ju att man inte får skaffa sommarjobb förän man är 16 och det är ..... (*tänker*) ...... 2 år kvar?
/ eran hyperventilerande bloggerska <3

Kommentarer
Bibbi :) säger:

LILLABLOGGEN!!! :D

2012-03-30 | 19:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback