Diskvalificering, Lampe är svensk, och bästa domarna någonsin

Hej jag är såååå ledsen för att jag inte har uppdaterat min blogg på typ, hehe, hela veckan, men jag har haft prov och basket, och så är min faster från Tyskland på besök, alltså det blir för mycket om ni fattar vad jag menar?
Men nu kommer inlägget som jag tänkte skriva i söndags/måndags, haha.

Hejsan!
Basket cupen är avslutad med glada tjejer, fastän det gick lite fel. Ni förstår, vi blev diskade eftersom vi ställde upp med 2 lag, och sen slog ihop lagen.
(man får tydligen inte göra det😉😄)
Men vi fick spela klart alla våra matcher, och ironiskt nog så var våran sista match mot varandra. Haha.
Men det blev knappast någon match, mer av en träningsmatch. Våra perioder var hälften så långa, vi provade nya övningar, och domarna.... DOMARNA!!😂
Gud det var de skönaste och roligaste domarna någonsin, vi hade så roligt!
Så vem bryr sig om att vi blev diskade?

Ps. När vi satt i sekretariatet för Finland-Ryssland p98 så började jag undra på varför finska, ryska och kinesiska (DET FANNS KINESISKA LAG!!) kom till Sverige (jag menar Kina och Ryssland är ju så mycket större och så..)
Och då flippade Sara (inte jag😉) ut om att "Men Lampe är ju Svensk din lilla retardade människa."
Så nu vet jag det😊
Btw så är han suuuper lång, jag träffade han kartongklon, och gudars säger jag bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback