Idrottsdag!

Idag har vi haft idrottsdag.
Det gick väl sådär, på längd sög jag, jag gjorde inte 100 m sprint ( på grund av min "astma", som ni kan läsa om i äldre inlägg )
Däremot så gick det bra på kula och höjd. Kula fick jag 5,80 som mitt längsta kast, och höjd så hoppade jag 1,20m som högst. Men jag skulle kanske kunnat hoppa högre, men vi hade inte någon tid kvar så vi fick inte hoppa längre. Men glad känner man sig, för så många klarade inte 1,20 så jag var en av få sista!
Det var bra väder hela dagen😊☀
Men ändå så sitter jag blöt på tunnelbanan, varför?
Jo för att vi hade ett smärre vattenkrig, ok ett ganska stort då. Vissa blev blöta över hela kroppen och vissa blev halvblöta (jag). 🌊💦
Men på väg hem är man, och så fort jag gjort 2 läsloggar så blir det slappa vid datorn/tv som gäller!
Pöss pöss från er blöta pözzgurka💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback