STUDIEDAG

Gud va skönt med studiedag efter långhelgen!
Synd nog så har man läxor till imorrn och på fredag så helt ledig blir man aldrig..

Idag är en sån där härlig dag, när det är varmt och vackert utomhus :D
Blommorna har slagit ut överallt och det är underbart.
Det är en sån dag som man bara blir glad av.
Det skulle jag nog också tycka om det inte var just idag, just idag som denna glada dag var. För just idag så är jag inte glad, idag är jag ledsen.
Här kommer varför:
Min farfar dog för prick 2 år sen...
Så det känns ganska ironiskt att det är så vackert ute just idag...

Men för att bli lite gladare så kommer här lite bilder för att få mig att bli just glad.
:)


Kommentarer
linah säger:

fin blogg!

2012-05-04 | 18:28:04
Bloggadress: http://linahsarkodiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback