Stockholm i mitt hjärta <3

Alltså fy fan va jag älskar denna stad <3
Tillbaka från Norrköping nu, men jag åker tillbaka på Torsdag i 3 dagar ungefär, sen börjar skolan igen :(
Aja, nu ska jag i alla fall ha kul under mina 2 dar i hemma Stockholm <3
Imorrn ska jag ha en tjejdag med underbara Jovanka <3 Bio, shopping och lunch står på schemat än så länge ;)
Pitch Perfect ska det bli!
Sen på onsdag på blir det jakt på den perfekta födelsedagspresenten! Jullie fyller år om någon vecka, så man ska ju passa på att ge henne hennes födelsedagspresent när man ändå ska till Norrköping för att träffa henne <3
Myran har tjejmiddag nästa fredag också, så måste ju köpa en gift till henne med!
Vad som helst med ugglor blir nog bra ;)
Haha, aja hejdå och ha ett fortsatt bra sportlov!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback