Lost stuff :(

Anledningen att jag inte skrivit ngt på länge är att jag har tappat bort min iPhone :_((((
Och vi har letat igenom hela stranden och inte hittat den så någon har väl stulit/tagit den.....
Men vi har satt upp lappar och anmält den försvunnen så vi får väl se om den kommer tillbaks.....
 
I fredags kom våra vänner! :) De stannar i 10 dagar så de åker på måndag.
Och på söndag så åker jag hem till stockholm för att åka buss till Cops Camp!!! Basketläääägeeeer <3
Saknat alla så mycket ska bli så kul att se dem!!!!!! <33
 
Här på landet har vi kul! Vi spelar mycket fotboll och pingis och så badar vi, VARJE DAG :D
En dag var vi på Mauritsberg och badade och spelade tennis :D urkuuul <3
Sen så har Miel visat upp sina matlagningskunskaper. han har gjort tacos, guacamole dipp till snack och en smoothie gjord på tropiska frukter och mer. Den var så good! man vill bara ha mermermermer ;)
 
Idag var det skippers födelsedag!! 12 år nu ;D
Vi firade det med en tripp till sjön, tårta, presenter, äppelpaj och jordgubbar, och så en liten tripp till Östra ny's fotbollsplan :) Vårt lag vann (yippie) <3
GRATTIS PYSSLING SYSSLING <3  
 

Bild från förra året <3 Gruppbild ;)

Ps. Det kan bli ont om nya bilder pga min borttappade phone med alla bilder jag hade tagit.... För jag laddande dumt nog inte upp bilderna på min dator så 2000 bilder och 2000 minnen från de bilderna är nu borta...... F*n också. Men vi ska få det att funka! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback