STHLM

Igår kom vi tillbaka till kära stockholm, men jag kom på en sak. Stockholm är skittråkigt på sommaren! Ok, inte själva staden, men det finns inga kompisar hemma och inget att göra! Aktiviteter är inte igång, vännerna är någon annan stans o.s.v.... Så jag längtar till norrköping! Där ska jag sova över hos min syssling som också är en av mina bästa vänner :)
Jullie <3 (Julia)
 
 
Vi ska antagligen tälta! Haha jag har bara tältat en gång och det kan ändå inte räknas som en hel gång eftersom vi gick in efter ett tag. ;) kul historia faktiskt. Jag, Myran- min bästa vän i lågstadiet - hennes storasyster och hennes kusin skulle tälta på Myrans landställe. Men när vi lägger oss i tältet så är det någon som  undrar om en orm kan komma in (för vi hade inte dragit upp kedjan ordentligt) och alla håller med så vi drar upp den mer.
Sen när vi gjort det så börjar alla freaka out eftersom vi har dragit upp kedjan så att öppningen ser ut som ett öga som bokstsavligt talat stirrar på oss! Ingen av oss kunde sova eftersom det där JÄKLA ÖGAT STIRRADE PÅ OSS!
Så vi gick in ;) HAHAHA jag kommer aldrig att glömma det :)

Idag blir det ingen "Dag från Grekland" men det blir det imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback