Min helg!

Jag är så ledsen för att jag inte har uppdaterat bloggen på typ... 4/5 dar, men vi har haft prov och så, och allt är så jobbigt de sista veckorna.
Men eftersom jag hade en underbar helg så tänkte jag berätta kortfattat om den, och annat kul som har hänt ;)

Fredag: I fredags så var jag på Andreas fest, hon har fyllt 13 så vi firade det<3 Vi hade jättekul, så om du ser det här rea, så vill jag att du ska veta det :)
Även fast du redan vet det ;)

Lördag: I lördags så var jag på grönan med mina tjejer från basketen <3
Issan, Soffan, Miranda, Buda, Sofia, Sara, Hanna och jag!
Vi hade så roligt! Det var första gången på Grönan för i år! :D
Men jag ångrar att jag inte åkte fritt fall, jag fattar inte varför jag inte gjorde det, JAG ÄLSKAR JU FRITT FALL!

Söndag: I söndags så gick jag och mamma till Zara på förmiddagen, jag fick en ursöt vit sommarklänning!
Sen på eftermiddagen så var jag med Daqqi <3
Vi gick till Djurgården, köpte glass, och satte oss lite överallt och myste. Först vid vattnet, sen på en äng...
Gud det var så skönt att bara ligga i solen.
Sen så flätade vi in blommor i varandras hår (hon flätade i mitt, jag bara satte dit blommor i hennes ;D)
Vi såg ut som älvdrottningar<3
Sen på kvällen så blev det Eurovision Song Contest, där Loreen vann!!
Bästa helgen kan man säga.

Och det blir bättre, i måndags fick jag reda på att jag har fått A på franska provet(!!!!!!!!) och B som betyg på retoriken(!!!!!!!!) GAAAHH! Jag är inte ens bra på franska, eller retorik.
Yippie!!!

Det kommer nog mer snart i ett annat inlägg, men detta inlägg har blivit så långt så ni orkar snart inte läsa längre. ;)
Puss på er! xoxo/ Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback