Nattcykling

I fredags hade vi i 7:an nattcyklingen, vilket betyder att vi samlades på skolgården 2:45 på natten och kom tillbaka 6:30.
Det var konstigt nog kul!
Jag ska kanske gå upp 2 oftare. ;)

När jag kom hem så somnade jag (vilken överraskning) och sov förvånansvärt nog till 11.... Haha jag trodde inte ens att jag skulle kunna sova i 2 timmar :D

På eftermiddan så var jag med myran, emily och amanda. Vi gick runt lite på stan och sen gjorde vi en kaka som faktiskt blev riktigt god! (vi gjorde ett eget recept så det kunde gå hursomhelst)

Sen gick vi hem :(
Men vi ska göra det igen snart, ABSOLUT.

Idag är det sista dagen i skolan innan sommaren!
Det är städdag och imorgon är det SOMMARAVSLUTNING! ❤☀❤☀❤☀
Pösspöss på er💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback