Tacokväll

Efter skolan så gick jag och Carro till Ica och handlade gött. Vi köpte chilijordnötter och jordgubbsstångar, jag älskar jordgubbsstångar!
När vi kom hem hos mig så pluggade vi inför No-läxförhöret som vi btw har idag......
Och så åt vi göttgöttgött.
Sen så blev det tacokväll! Carro gjorde en så kul grej med Crème Frechen. Hon la den som en geléklump, och så la jag lite gurka på :)
Till maten så satt vi och kollade på först The Big Bang theory och sen Once upon a time. Den serien är ju urbra!
Men Carro var tvungen att gå mitt i sista filmen, för klockan var 9 tror jag.
Det var i alla fall supermysigt!!!

Ps. Idag ska jag baka! Kom med fler idéer!!! Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback