Min egna dag 😊

FörlÄt mig för att jag inte bloggade igÄr.
đŸ˜„
Men nu sÄ kommer en flashback av vad jag gjorde hela dagen:

Till Ă€ra av söndagen sĂ„ sov jag tills klockan var 12, hihiâ˜ș, och sen lĂ€ste jag lite tills jag var pigg nog att resa mig ur sĂ€ngen.
Sen sĂ„ spelade jag sims ganska lĂ€nge, jag spelade nog i 1h innan min pappa ringde och bad mig köpa baguette och komma med den till hans affĂ€r. SĂ„ jag gick och köpte en baguette och gick 10-min strĂ€ckan till hans affĂ€r, dĂ€r fick jag 2 glassar som tack! En var till mamma och en var till moi🍩🍩
Pappa gav mig ocksÄ en lista pÄ vilka jag ska spela med i Lampe Challenge.(jag berÀttar mer om det imorgon)

NÀr jag kom hem sÄ spelade jag mer Sims tills klockan typ tre.
DÄ gick jag och mamma till FÀltan för att kolla pÄ lite saker, först sÄ kollade mamma pÄ skor, sen sÄ gick vi till Bik Bok, och dÀr var vi lÀÀÀÀnge, för det finns sÄ mÄnga ursnygga klÀder dÀr!
Det slutade med att jag fick 2 shorts, en !!!!! snygg topp och en bikiniöverdel 😄😘 Mamma köpte ocksĂ„ en solhatt till sig sjĂ€lv, och den kommer JAG anvĂ€nda flitigt under sommaren.
(jag lÀgger in bilder pÄ vad jag köpt en annan gÄng, för hoppningsvis idag)
Sen gick vi till bokhandeln och jag fick en bok, kommer inte ihÄg vad den heter, och mamma köpte 2 som hon tycker att jag borde lÀsa, sÄ jag tÀnker göra det nÄgon gÄng bara för att göra henne glad :)

Sen sÄ var dagen slut, eller tja inte slut men sen sÄ var jag bara hemma och sÄ sÄ jag sÀger att dagen var slut.
Efter middagen sÄ kollade jag pÄ The Finder och sen kom pappa och dÄ kollade vi pÄ Date Night (komedi).

Det var min dag, en vÀldigt skön egendag.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback