Frisk som en nötkärna! Eller inte...

Nu är man sjuk då..
Jag gick upp i morse och mådde illa och var sjukt varm så jag sitter hemma. Nu känner jag mig dock bättre :)
Så nu bloggar jag lite.
Ligger i soffan och tittar på tredje säsongen av The Big Bang Theory som jag fick i julklapp <3
ASGARVAR! LAWL
Seriöst det är så jävla kul, man måste bara älska The Big Bang Theory!
Och så lyssnar jag ju självklart på Taylor Swift, har kanske inte sagt det men jag är en SJUKT STOR swiftie <3
LOOOVE <3333333
 

Kommentarer
Sandra Saandriiie Åhfelt säger:

Missa inte Tävlingen i min blogg där du kan vinna Spot Stick som är en bakteriedödande olja. Jättebra mot finnar, insektsbett & massor med andra hudirritationer. Parfekt inför sommaren eller om man tex ska utomlands! även för den som har jobbiga finnar att bli av med :)) Anmäl dig NU:
http://saandriiiee.blogg.se/2013/january/tavling-spot-stick.html#comment
Puuuuusss ! & det hade vart jätte skoj om du var med. =))

2013-01-10 | 18:13:49
Bloggadress: http://saandriiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback